maanantai 24. maaliskuuta 2014

Treeniä ja hääjuttuja

Meinaa olla flunssainen olo, mutta ainakaan toistaiseksi tauti ei ole tullut päälle. Vähän kurkku kipeä ja nuha. Tuntuu, että koko kevättalvi on ollut tällaista "vähän kipeenä" -meininkiä. Väsyttää huomattavasti normaalia enemmän ja salilla väsähdin nopeasti.

Tänään tein vähän erilaisen treenin salilla. Neljä sarjaa normi takakyykkyä vapailla painoilla 80kg ja lisäksi kahvakuulilla (25kg ja 36kg) erilaisia syvempiä kyykkyjä ja "sumokyykkyä" (mikä onkaan tämän liikkeen oikea nimi?) Kahvakuulilla sarjoja tuli molempia muistaakseni kuusi, toistoja sarjoissa 10-15. Lisäksi normaalit toimenpiteet, eli jalkaprässi 10-8-8 101kg+etureiden ja takareiden koukistajat+vatsat ja spinning. Huomenna sitten mitä luultavimmin selkäpäivä.

Tänään on syöty punaisia lappuja. Siis alennusliekkisiipiä ja makaronia, nam nam. Lisäksi kahvia, kaksi sämpylää ja pala pullaa. Turvottaa, odotan siis yhä "niitä" alkaviksi.

Hääjutuista olen pitänyt taas vähän vapaata (sormusasioita lukuunottamatta <3). Mitään ei (muka) ole juuri nyt tehtävissä (tai siis kyllä varmasti olisi jos vain haluaisin), mutta en jaksa alkaa vielä pöytäkarttoja väsäämään, kun läheskään kaikki ilmoittautumiset eivät ole tietenkään vielä tulleet, myös pöytäohjelmien tekeminen tuntuu liian aikaiselta. Photobooth juttuja voisi alkaa jo väsäilemään ystävättären kanssa, mutta jos askartelutarvikkeita säilytetään meillä, ne eivät luultavasti.. krhm.. pysy ihan iskussa. Meillä on (kuten niin monissa muissakin kodeissa) suht rajallisesti laskutilaa, joten olen vähän ajatellut, että koko askarteluhomman voisi suorittaa ystävättären luona, hehe. Kukkiakin voisi alkaa miettimään jopa ihan tosissaan, vaikka ne ovat kuitenkin sen verran "pienessä roolissa", ettei tarvitse mitään valtavia tilauksia etukäteen tehdä. Pöytiin tulee kapeita lasin värisiä maljakkoja, jokaiseen muutama kukka. Luultavasti valkoisia ja/tai sinisiä.
Puvun kavennusta&muokkausta aletaan parin viikon päästä toteuttamaan. Puvussa on yksi yksityiskohta mistä en ole alusta asti ollut ihan varma, ja luulenkin nyt keksineeni siihen kivan ratkaisun! Hääkenkiäkin voisi alkaa sisäänajamaan, mutta tuo juniori… ja  ne ihanat höyhenet niissä kengissä… Koira näytti jo ensimmäisellä kerralla huolestuttavan kiinnostuneelta niistä.

Olen selaillut hullun kiilto silmissä kuvia sormusyhdistelmistä. Minä niin pidän kaikesta kimmeltävästä! Itse tosiaan tiesin, että haluan valkokultaisen kihlan pariksi valkokultaisen vihkisormuksen jossa olisi näyttävä timantti/timantteja. Ja vihkihän ikäänkuin käveli minua vastaan, se oli heti täydellinen. Nyt olen katsonut netistä myös muunlaisia yhdistelmiä, ja vaikka tiedän tehneeni oikean valinnan, on myös paljon erilaisia erittäin kauniita ratkaisuja.
Olen myös miettinyt, onko kihlan "tarkoitus" olla kivetön? Monesti kun kihloja mainostetaan, ne ovat kivettömiä. Minä olin joskus poikaystävälle sanonut, että kun kosit, niin valkokulta ja rivitimantit toimivat. Nyt kun olen nähnyt kavereiden/tuttujen kihloja, niin hyvin harvalla on kiviä.
Rakastan omaa kihlaani, olisin itse valinnut samanlaisen ja tästä tekee minulle erityisen se, että poikaystävä on minulta salaa tämän hankkinut. Ei kuullema tarvinnut juurikaan miettiä kun tämän näki.
Voisin puhua sormuksista suurinpiirtein loputtomasti.

Myös alusvaatteet ja korut on hankkimatta. Käytän niin harvoin kaulakoruja enkä tunne niitä kotoisiksi, joten olen ajatellut, ettei niitä häissäkään minun kaulalla nähdä. Sen sijaan satsaan ihaniin korvakoruihin (joita ei tosin ole vielä löytynyt.) Alusvaatteiden alaosa on jo tiedossa (vaan ei ostettu), suosikkipitsihipsterit H/M:ltä (näitä löytyy kaapista nytkin joka värissä ainakin kymmenet), edullisella pääsee siltä osin. Alunperin halusin korsettia, mutta nyt kallistun olkaimettomien rintsikoiden puoleen. Ihan vaan mukavuussyistä!
Sukkanauhakin pitäisi tilata. En jaksaisi näin pientä juttua tilata ulkomailta, se osoittautui kuitenkin suht työlääksi (mekon osalta), joten toivottavasti Suomesta (liikkeestä tai nettikaupasta) löytyy mieluinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti