lauantai 8. maaliskuuta 2014

Freddyt

Siis OMG mä haluan tuollaiset Freddy -housut ("farkut") mitä on Bodyactionilla myynnissä! Pakko päästä liikkeeseen kokeilemaan niitä. vaikuttaisivat ainakin kertoman perusteella olevan minulle sopivat (suuret reidet ja pakarat). Nyt ilmeisesti menekki vaikuttaisi olevan aika suurta, mutta enköhän minäkin vielä omani saa! (Siis mikäli ne yhtään sitten sopivat tälle pepulle, en uskalla netistä Freddyn sivuilta kokeilematta tilata, jos eivät sitten sovikkaan. Minulla myös sattuu olemaan kilometrijalat mikä asettaa tietyt vaatimukset pöksyille... Sen verran arvokas investointi kuitenkin!) Bodyactionin sivuilta en löytänyt kuin yhdet Freddyt, vaaleat ja koko XS (Bodyactionin sivuilta voisinkin tilata, palauttaminen varmaan mutkattomampaa kuin ulkomaille?) En ole mikään kokenut nettishoppailija.
Olen aiemmin suosinut Dr.Denimeitä, niissä on tosi kivasti pituutta (minulla siis lähes aina jää kiinni lahkeen pituudesta), mutta kuluvat tosi nopeasti. Ja hintakin on se ≈50e, mikä on aika suolainen, jos housuja kuluu puolessa vuodessa kahdet…

Jos jollain kokemusta Freddyistä niin kommenttia boxiin! Näyttäisivät jakavan mielipiteet aika rankasti (osa haukkuu rumimmiksi ja osa, kuten minä, on aivan innoissaan!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti