maanantai 31. maaliskuuta 2014

Housut?!

Minä inhoan housujen sovittelua. Pikkukaupungin vaateliiketarjonta on niin suppea, että sopivien housujen löytäminen on uskomaton haaste (samoin, kuin istuvien rintsikoiden.)
Olen suosinut Dr.Denimin joustavia "farkkuja", niiden pituus on riittävä ja sopivat mun pepulle kivasti. MUTTA. Ne kuluvat, ainakin minun käytössä, ihan älyttömän nopeasti! +50e nopeasti kulahtavista housuista on vaan aika suolainen hinta.
Tänään tein henkisen hyvinvointini kannalta virheen, ja lähdin sovittamaan HM:n housuja. Ihan ensinnäkin, ne ovat järestään 5cm liian lyhyet (jalkani ovat oikeasti tosi pitkät.) Sen lisäksi ne ovat etupuolelta suuret (?!?!?!), mutta jäävät takapuolesta niin matalalle, että koko peppu ei peity, edes seistessä!  Lisäksi löpöttävät polvesta alaspäin tosi typerästi. Arg! Kokeilin myös HM legginssejä, sama lahkeenpituusongelma ja lantion kohdalta jälleen etupuolelta valtavat, mutta takaa hyvä jos peppu peittyy! Ja minulla ei edes ole mitenkään erityisen valtava takapuoli!
Haluaisin niin tilata Bia Brazilin jean style -leggarit. Kyllä sitä vielä joskus raaskii!

Vyö pääsi tänään salilla ensikokeiluun, hyvin toimi! Ihan kiva kun sai kerrankin riittävän tiukalle, siis niin, että vyöstä on oikeasti jotain hyötyäkin. Käytän vyötä vain silloin tällöin, yleensä isompien painojen kanssa.
Salille jäivät myös housumurheet, ainahan voi käyttää legginssejä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti