maanantai 10. maaliskuuta 2014

:)

Tein eilen poikaystävän ohjauksessa syväkyykky- (ja ihan normikyykky)treenin (takakyykkyä ja etukyykkyä), tänään peppu, reidet, vatsa- ja selkälihakset muistuttavat. Lisäksi käytiin koiran kanssa reilu pari tuntia illasta reippailemassa.
Tänään lähdin heti aamu kahdeksalta salille, ojentajat, selkä ja keskivartalo. Ja puolen tunnin spinning.

Kyykkypäivinä lämmittelen pikkupainoilla ja esim 16-20kg kahvakuulalla, ja itse treenin teen tällä hetkellä 60-80kg painoilla. Syväkyykyssä tietysti huomattavasti vähemmän painoja.

Perjantaina käytiin läpi maven tekniikkaa ja 90kg meni vielä ihan suht nätisti pari toistoa (mavea oon viimeksi tehnyt melkein kaksi vuotta sitten.) Samalla poikaystävä neuvoi pari uutta vatsalihasliikettä.
Ja ostoslistalle pääsi vyö! Itse en juurikaan käytä vyötä, mutta kun kokeillaan maximia saatan joissain tapauksissa käyttää. Salin vyöt ovat vain ihan liian isoja. Poikaystäväni on hoikka, meillä on suurinpiirtein saman kokoinen vyötärö (minulla ehkä hieman kapeampi.) Ajateltiin siis ostaa yhteinen vyö. Katselin jo vähän netistä… Jos salaa tilaisi vaaleanpunaisen tai jonkun muun tosi ihanan, mitäköhän tuo siihen tuumaisi…

Lauantaina oli vähän kevyempi salipäivä, mutta tulipa kuitenkin tehtyä.

Olen myös ottanut härkää sarvista kiinni. Teen yleensä (varsinkin yksin) kyykkytreenin smithissä, mutta nyt olen alkanut ihan normitangolla kyykkäämään. Muuten tuo normitanko painoineen tuntuu smithiä kevyemmältä, mutta minulla on aivan surkea tasapaino. Mutta jo muutaman kerran jälkeen huomaa, että tasapaino paranee.

Aloin myös juomaan palautusjuomaa. Idea ei tosin ollut minun, vaan poikaystävä eilen kaivoi recot sun muut kaapista ja sanoi, että jatkossa sekoittaa näistä mulle juomat. Ei kait siinä, vähän hirvittää ne kalorit, mutta ihan innoissani olen näitä kokeilemassa.
Ja ihan OK makuisia nuo ovat, olen aiemmin juonut MASSin suklaan makuista palautusjuomaa (nam!), tuo nykyinen on samalta valmistajalta mansikan makuista (hyvää tämäkin.) Tosin maitoon sekoitettuna, veteen en uskalla edes kokeilla, ajatus tuntuu ikävältä.

En ole lisäravinteiden kokenut käyttäjä (recoa lukuunottamatta), mutta tuumailin, että heraproteiinin kokeileminen voisi olla ihan hauskaa (sitä kun sattuu kotona olemaan.) Myös kreatiinia voisi olla hauska kokeilla, mutta se ei luultavasti ole tosiaan tässä tapauksessa tarpeellista.
En tosiaankaan tiedä näistä mitään. Palautusjuomasta tuskin tulee ainakaan takapakkia.

Koiran kanssa ulos mars.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti