sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

Banneri

Omg onnistuin tekemään bannerin! Tätä voisi jopa juhlistaa.

Minulla on sellainen politiikka, että en käytä netistä poimittuja kuvia muuta kuin äärimmäisissä hätätapauksissa (tekijänoikeusjutut sun muut eivät ole vahvinta alaani, joten tuntuu turvallisemmalta näpsiä itse kuvia.) Toinen juttu onkin se, että kameran virkaa toimittaa iPhone, eikä minulla ole tällä hetkellä kummoista kuvankäsittelyohejelmaa (tai jonkinlainen on, mutta rehellisesti sanottuna en osaa kovinkaan kummoisesti sitä käyttää!) Kuvat eivät siis tosiaan ole parasta a-laatua.

Kuviksi valokoitui siis erittäin laadukkaita iPhonekuvia. Vartalokuva, maisemakuva täältä Pohjois-Suomesta ja luennolla otettu tylsyyskuva silmästäni (okei, viimeinen on kieltämättä vähän kummallinen.) Ajattelin kuitenkin (niinkin pitkälle), että kuvissa toistuisi edes auttavasti häidemme väriteema, siis sininen ja harmaa.

Olen kateellinen ihmisille, jotka tajuavat näistä "kone"jutuista enemmän kuin minä. Ihastelen muiden blogeissa laadukkaita bannereita ja kuvia joihin on tosissaan panostettu, ja itse en harjoittelusta huolimatta osaa kuin auttavasti käyttää helpoimpia kuvankäsittelyohjelmia.

Huomenna onkin sitten tiedossa parin ylävartalopäivän jälkeen jalkapäivä.

Ainiin, olen löytänyt ihanan ruokablogin: Onko nälkä? Muutamaa ohjetta olen jo kokeillutkin, ihan mahtavia! Suosittelen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti