torstai 6. helmikuuta 2014

Viikko tähän asti

Olenkin sitten käynyt salilla ma, ti, ke ja tänään to. Ihanaa! Olen tehnyt vähän sitä sun tätä vanhan saliohjelman mukaan, mutta poikaystävä lupasi väsätä minulle huomenna uuden.
Minulla on ollu saleilusta siis puolentoista vuoden tauko (on ollut sitä sun tätä ja tota ja salillakäynti ei ole ollut ihan päällimmäisenä mielessä.) Mutta onhan se ihanaa!

Eilen käytiin juhlimassa. Vaikka join vain vähän, olin aika jurrissa ja tänään oli hienoinen krapula (siispä tein salilla vain ihan kevyimpiä juttuja.) Ja sorruin yöpitsaan! Yksinkertaisesti siksi, että olin päivällä syönyt niin huonosti ja vähän. Oli aivan mieletön nälkä ja humalainen minä ei kehottanut menemään kotiin syömään ruisleipää.

Kutsuissa (suurimmaksi osin) on jo osoitteet, mutta muutama osoite uupuu ja haluaisin lähettää kaikki kerralla… Joten toivottavasti saan viikonloppuna kaikki tietooni (tähän tarvittaisiin myös poikaystävän aloitteellisuutta.) Ykkösluokassahan nuo lähtevät, joten ei huolta.

Kamala ahdistus päällä (koulujutut, hääjutut, elämä ylipäätänsä?!) mutta urheilu on tuntunut lievittävän pahimpia oireita. Olen myös yrittänyt noudattaa jonkinlaista aikataulua (pyrin, että salilla kuluisi max 1,5h, mieluiten selviäisin tunnissa, eli ei turhia läpätyksiä) joten aikaa ei tosiaankaan kulu urheiluun tukottain, varsinkin kun sali sijaitsee ihan lähellä.

Yksi mieliohjelmistani (kaikkien hääohjelmien lisäksi) on Jutta ja puolenvuoden superdieetit! Viimeinen jakso odottaakin vielä katsomista. Jutta vaikuttaa aivan mahtavalta persoonalta!

Jotenkin kaikki tuntuu vähän paremmalta kun olen taas päässyt urheilun makuun. Normaalistihan juoksen, mutta viime syksy meni harvinaisen vähillä urheiluilla, ja sen kyllä huomasi mielialasta ja ihan yleisfiiliksestä. Myös epillereiden lopettaminen on (ainakin toistaiseksi) vaikuttanut mielialaani ja olooni positiivisesti. Vatsani on voinut huomattavasti paremmin ja pahimmat turvotukset ovat tiessään.

Nyt alan nauttimaan suosikkiohjelmasta ja iltapalasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti