keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Keskiviikon kuulumiset

Uusi lääke ei ainakaan vielä auta kovinkaan paljoa. Pahin terä kivusta on poissa, mutta koko ajan särkee enemmän tai vähemmän.  Jospa tämä kuuri alkaisi kuitenkin purra.. Haittavaikutuksina sormien (ja varmaan raajojen ylipäätänsä) turvotus, inhottava raudan maku suussa sekä hiukan sekava ja väsynyt olo.

Urheillut olen tosiaan päivittäin, eilen tosin vaan hyvin kevyesti kotona ja koiran kanssa. Jalkatreenien kanssa olen ollut varovainen koska tuo toinen jalka on todella epäluotettava. Keskivartaloon olen nyt keskittynyt varmaanin kaikenkaikkiaan eniten. Ja tuloksia alkaa jo tässä ajassa huomata! Motivoivaa. Huomaan myös, että lihaksiin on kertynyt nestettä, minkä takia en ole vaivautunut käymään vaa'allakaan. Varmaan loppuviikosta kipuan taas katsomaan lukuja.

Syömisiinkin päätin (jälleen) tehdä muutoksen. Tänään tosin iso osa päivästä on mennyt nukkumiseen (tuo lääke ihan tosissaan nukuttaa aivan mielettömästi) joten söymiset ovat toki jääneet normaalia vähäisemmiksi. Mutta missään vaiheessa ei ole ollut kummemmin nälkä, olen syönyt kun on nälättänyt. Olen antanut itselleni "luvan nukkua" (tämä ei tosin lupaa edes kysele, väsymys on niin mieletön) kunhan vaan saan riittävät asiat tehtyä (koulun, urheilun, ystävät, kodin.) Tein "kasvispainotteisia" tortilloja joihin tuli hiukan naudan jauhelihaa, paistettua sipulia, paljon kurkkua ja salaattia, vähän salsaa ja maustettua kermaviiliä. Tosi hyvää.

Olen antanut itselleni luvan olla tämän viikon miettimättä häitä. Poikaystävällä on kiireitä töissä ja minulla koulussa, joten varmasti kaikinpuolin hedelmällistä keskustella näistä jutuista sitten viikonloppuna tai ensi viikolla, kun vähän hellittää. Yhden asian olen kuitenkin tehnyt, nimittäin varannut ensimmäisen häiden suunnitteluhetken juhlapaikalle (ravintolaan.) Jotenkin tämä siis etenee, vaikkakin hitaanpuoleisesti.

En kyllä tiedä mitä teen, jos tämä lääkekuuri ei pure. Toivon ja uskon, että vielä puree, mutta jos ei on edessä kuvantamiset. Lääkäri suositteli myös jatkamaan venyttelyjä (koska kyse ei ole ainakaan näillä puheilla iskiaksesta) joten olen päivittäin liikuntojen ohella venytellyt ihan kunnolla. Luotto lääkkeisiin on kuitenkin vielä kova, kuuria on jäljellä viisi päivää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti